بازنگری توتون پیپ

در فرهنگ امروزه، بسیاری از چیزهای قدیمی که گمان می رود در طول زمان فراموش شده باشند، در مسیر بازیابی و فزایش محبوبیت خود هستند. به عنوان مثال، صفحههای گرامافون، بازیهای ویدیویی قدیمی، کتابهای کمیک و فیلمهای سریالی، همگی دوباره در کانون توجه قرار گرفتهاند. از این رو، پیپ و توتون پیپ نیز جان تازه ای پیدا کرده است، چرا که مصرف کنندگان هزاره به دنبال محصولاتی هستند که آنها را به گذشته متصل می کند. وقتی صحبت از پیپکشیدن به میان میآید، نوعی نوستالژی حس میشود که تمام سبک زندگی امروزه را در بر گرفته است.گروه دخانیات اسکاندیناوی یا همان STG Lane، یکی از تولیدکنندگانی است که اساساً روی تنباکوهای پیپ سرمایه گذاری کرده است. طی چند سال گذشته، این شرکت شاهد هجوم دائمی مصرف کنندگان جدیدی بوده است که پیپکشیدن را نوعی سرگرمی میبینند و نه یک عادت. این مصرف کنندگان از مهارتی که در تولید تنباکوها و همچنین هنری که در ساخت پیپها به کار میرود، استقبال می کنند.
Max Stokkebye سفیر پیپهای STG Lane است. به اصطلاح، پیپکشهای ماهر، احتمالاً با نام Stokkebye به دلیل تولیدات پیپ و تنباکوی محبوب نسل چهارم Stokkebye آشنا باشند. تاریخچه خانواده تنباکو پیپ برمیگردد به تولد اریک پیتر استوکبای 1855، که در سال 1882 تجارت خانوادگی تنباکوی پیپ را در اودنسه دانمارک تأسیس کرد. نام تجاری تنباکوی پیپ Stokkebye’s در اواخر دهه 1960 در ایالات متحده با مدیریت پیتر استوکبای، نوه اریک پیتر، به شهرت رسید. بعداً، اریک استوکبای شرکت را برعهده گرفت و ترکیبات تنباکوی جدیدی را ارائه کرد که در سالهای تولد پدر پدربزرگش، پدربزرگش، پدرش و خودش ساخته شده بود. این ترکیبها، به نامهای 1855، 1897، 1931 و 1957، طوری مخلوط شده بودند تا هر یک از آنها طعم منحصر به فردی داشته باشد و منعکسکننده سلیقه شخصی هر فرد باشد. سرانجام، برند Stokkebye به شرکت STG Lane فروخته شد.
مکس در خاطراتش به یاد میآورد که در کودکی پشت اتومبیل شرکت پدرش سوار شده بود، جایی که مملو از عطر تنباکوی پیپ بود. در حالی که برخی از کودکان از این بو دوری می کنند، مکس معتقد است که این رایحه سفرهای او با پدرش را بهیادماندنیتر و دلپذیرتر می کرده. در بزرگسالی، او از تنباکوی پیپ به عنوان بهانه ای برای نشستن و گذراندن وقت با مردم استفاده می کرد یا به خود فرصتی برای استراحت و تفکر در زندگی می داد. پیپ و تنباکو برای مکس تبدیل شد به چیزی بسیار فراتر از یک سبک زندگی، آنها تبدیل به یک حرفه شدند. او اکنون به عنوان سفیر برندهای پیپ، نقش حامی و مروج مجموعه تنباکوهای STG Lane که شامل برندهای پرچمداری مانند Orlik، Captain Black، Escudo، Erinmore، Lane و Peter Stokkebye است، ایفا می کند. تنباکوهای کنسروشده Peterson اخیراً به بازار بازگشته است، از جمله خط جدیدی از تنباکوها که قبلاً بخشی از خط تنباکوی دانهیل بوده است. اگر فقط یک چیز باشد که مجموعه STG Lane در آن هیچ گونه کاستی نداشته باشد، تنوع ترکیبات تنباکوی آنهاست که طرفداران پیپ بسیار از آن لذت میبرند.
با این حال، برای خرده فروشان تنباکو، پیپ همچنان دستهی محصول چالش برانگیزی است برای فروش و تبلیغ به مشتریان. صرف نظرکردن از تنباکوی پیپ می تواند یک اشتباه پرهزینه برای خرده فروشان باشد، زیرا سبک زندگی همچنان با وجود جوانترهایی که از خاطرات شیرین پدربزرگ ها و پدرانشان الهامات بسیار گرفتهاند، ادامه پیدا میکند، و حالا آنها تازه میخواهند وارد این دسته شوند و به دنبال جایگزینی نوستالژیک هستند برای سیگار که مصرفش در میان مصرفکنندگان رو به کاهش است.
خردهفروشی پیپ
همزمان با کار در STG Lane، مَکس شاهد هجوم مداوم سیگاریها و افرادی که سیگار برگ میکشیدند بود که به سمت سرگرمی پیپ گرایش پیدا کردهاند. این افراد معمولا کمتر از نسلهای قبلترِ خود که پیپهایشان را به ندرت زمین می گذارند، سیگار می کشند، اما همچنان مایلند قیمتهای بالاتری برای تنباکوی پیپ بپردازند. علاوه بر این، رشد قابل توجهی در تعداد تولیدکنندگان صنعتگر وجود دارد که به افزایش علاقه به کشیدن پیپ کمک می کنند.
برای خرده فروشانِ پیپ، دانش کلید فروش بهتر در فروشگاه هایشان است. چه کارمند یک مغازه، چه کسی که یک فروشگاهآنلاین را اداره میکند، فروشندگان موفق تنباکوی پیپ نیاز است که فردی را داشته باشند که موفق تنباکو پیپ چه یک کارمند فروشگاه در یک فروشگاه آجر و ملات یا کسی که یک فروشگاه آنلاین را اداره می کند، باید شخصی را در محل داشته باشند که بتواند به مشتریان پرسشگر پاسخ دهد، و همه آنچه را که در مورد سبک زندگی پیپ باید بدانند، از جمله نحوه آمادهکردن پیپ، نحوه روشن نگه داشتن آن، نحوه تمیز کردن آن و موارد دیگر را آموزش دهد. طبق گفته Max Stokkebye، سیگاری ها واقعاً در مورد این نوع سرگرمی کنجکاو هستند، اما می تواند برای آنها بسیار مرموز و ترسناک به نظر برسد. همین دلیل ضرورت داشتن فردی در کارکنان خود که بتواند کارمندان دیگر را راهنمایی و همراهی کند را نشان میدهد. فردی که بتواند آنها را از طریق اصول اولیه راهنمایی کند.
یکی از خرده فروشانی که در زمینه تنباکو پیپ موفق بوده است، وِین آنستِد، یک تنباکوفروش و صاحب شرکت Anstead's Tobacco. واقع در فایت ویل، کارولینای شمالی است. زمانی که آنستِد برای اولین بار وارد دنیای خرده فروشی تنباکو شد، پیپ و تنباکو پیپ بسیار پرفروش بودند، حتی بیش از سیگار برگ. امروزه، با اینکه تغییراتی رُخ داده هست، اما همچنان او به تنباکو پیپ وفادار است و آن را در جلو و مرکز فروشگاه خود، نزدیک صندوق قرار می دهد. در حالی که بسیاری از خرده فروشان دیگر از مصرف پیپ و تنباکوی پیپ دست کشیده اند، آنستد همچنان به پیپ وفادار است و به سختی آن را در فروشگاه خود جا می دهد و به دلیل تعهد و ترویج سبک زندگی، نتایج مثبتی را دیده است و به دلیل تعهد و ترویج سبک زندگی، نتایج مثبتی را شاهد بوده است. او همه کارمندان خود را در مورد پیپ آموزش میدهد، اما همیشه اطمینان میدهد که فردی را در کارکنان دارد که به عنوان یک متخصص سبک زندگی پیپ خدمت میکند.
وِین آنستِد (1975-2022) میگوید "باید حتماً یک پیپکشِ کاربلد اطرافتان داشته باشید، زیرا اگر کسی نباشد که پیپ را به مردم معرفی کند، هیچ کس آنطور که باید به پیپ علاقهمند نمیشود."
بهترین و تازه ترین توتون ها را می توانید از آدیشا خرید نمایید. محصولات این فروشگاه همگی تازه و اورجینال می باشند.
.